Často se mě ptáte, zda jsou služby hrazeny zdravotními pojišťovnami?
Služby Biofeedbacku-RHB nejsou hrazeny zdravotními pojišťovnami!
Do budoucna ani neplánuji žádnou spolupráci se ZP a proč? Jsem přesvědčená, že ceny služeb jsou nastaveny tak, aby vyhovovali oběma stranám, aby si služby mohl dovolit každý.
Jsem přesvědčená, že investice do sebe samotného, je ta nejlepší investice, kterou kdy uděláme.
Uvedu Vám jednu svou zkušenost z dob, kdy jsem byla zaměstnána jako fyzioterapeut na rehabilitačním oddělení. Denně jsem měla 10 -15 pacientů(klientů), 1/3 z nich byla ochotna po edukaci doma sama cvičit či na doporučení změnit svůj neuspokojivý životní styl. Zbytek klientů sebe samotné odevzdali do rukou nás fyzioterapeutů se slovy: „Tak jsem tady, vy mi teď pomůžete.“ Tito klienti se velice často a podotýkám rádi po nějaké době vraceli a dodali: „Pojišťovna mi to uhradí, tak jsem tady!“
Jaký by byl přístup klienta k sobě samotnému, kdyby si služby hradil sám? Nejen že tento systém uplatňuje kvantitu nad kvalitou, ale pacienta nikam neposouvá, nemotivuje. Možná je to i jeden z důvodů, proč je nás fyzioterapeutů takový nedostatek a utíkáme do soukromí, kde můžeme chránit svou drahocennou energii a věnovat se tak klientele, která se chce změnit a nezneužívá tento promiňte mi „podělaný“ zdravotnický systém.
Dnes jako OSVČ mám denně polovinu klientů, kterým dávám svou kvalitu služeb, nikoliv kvantitu. Klienti chodí na tréninky pravidelně, jezdí i z dálek, chtějí něco změnit a s tréninky to myslí opravdu vážně.
Je skvělé, že máme možnost volby, co myslíte?!