Světelné brýle

Cenu vám přizpůsobím na míru, ať je mozek spokojený a srdce klidné.

*Světelné brýle Retimer

SVĚTOVÁ NOVINKA

Retimer brýle

Světelná terapie, při které můžete dělat téměř cokoliv – jíst, uklízet, učit se, pracovat na PC. 

Cítíte se duševně špatně? Máte neustále chuť na jídlo? Jste po ránu malátní? Probouzíte se ráno příliš brzy? V tom případě určitě světelnou terapii začněte používat – vše se zlepší. Světelné brýle vyrovnávají deficity současného industriálního způsobu života: nepravidelnost biorytmů, nedostatek slunečního svitu na podzim a v zimě, umělé osvětlení.

Pozor – neplést si světelnou terapii s AVS přístroji: ty mají mnohem širší využití a princip je zcela odlišný! 

Hlavní účinky světelné terapie: 

lepší a vyváženější nálada, relaxace, vnitřní zklidnění, eliminace stresu a únavy, nárůst energie, vyšší koncentrace, lepší kvalita spánku a náprava nespavosti, zvýšení mentální výkonnosti, redukce depresí, úprava jetlag a další. 

Aktuálně i zvýšení produkce vitaminu D

Provedení

Stiskem tlačítka při zapnutí si navolíte intenzitu světla, ve dvou krocích. Nejnižší intenzita se doporučuje použít 60 minut (poté se přístroj sám vypne), poloviční intenzita 30-45 minut. Můžete samozřejmě méně – záleží, čeho chcete dosáhnout a záleží i na pocitu. 

Při používání máte otevřené oči, zelené světlo svítí z přístroje zezdola.

Můžete při tom nosit i brýle nebo čočky. 

Můžete si nastavit výšku položení brýlí na nose, díky posuvnému nosníku.

Balení obsahuje: přístroj, nabíjecí USB kabel (do PC) + USB koncovku (do sítě), pevný skořepinový obal, látkovou taštičku, návod.

Parametry: přístroj váží pouze cca 50 gramů. Úroveň jasu: 315-500 luxů. Vlnová délka: 500 nm (nanometrů).

Nabíjení: nabíjí se pomocí USB kabelu, jedno nabití vydrží cca na 5 hodin provozu.  

Doporučený čas

Pro nejlepší účinky se v neletních měsících (v našem podnebném pásmu) doporučuje používání každý den, minimálně 20-30 minut. Nicméně i pouhých 10 minut, zvláště po ránu, má celkem jednoznačný vliv například na zlepšení nálady a nárůst energie. 

Vývoj

Na vývoji se podíleli odborníci z několik oborů a celý projekt vznikl na základě několika set klinických studií o vlivu světla na organismus. Další klinické studie byly provedeny přímo s přístrojem. Ty potvrdily účinky zejména na zlepšení spánku a eliminaci depresí a úzkostí. 

*Světelné brýle Lumi

Lumi brýle
Lumi brýle

Světelná terapie, při které můžete dělat téměř cokoliv – jíst, uklízet, učit se, pracovat na PC. 

SVĚTOVÁ NOVINKA

Světelné brýle svítí po zapnutí trvalým světlem, které je umístěné v oblouku brýlí. Chybí vám motivace? Cítíte pokles energie? Cítíte se duševně špatně? Máte neustále chuť na jídlo? Nebo menší chuť na sex? Jste po ránu malátní? Probouzíte se ráno příliš brzy? V tom případě určitě světelnou terapii začněte používat – vše se zlepší. Světelné brýle vyrovnávají deficity současného industriálního způsobu života: nepravidelnost biorytmů, nedostatek slunečního svitu na podzim a v zimě, umělé osvětlení.

Hlavní účinky světelné terapie: 

lepší a vyváženější nálada, relaxace, vnitřní zklidnění, eliminace stresu a únavy, nárůst energie, vyšší koncentrace, lepší kvalita spánku a náprava nespavosti, zvýšení mentální výkonnosti, redukce depresí, úprava jetlag a další. 

Aktuálně i zvýšení produkce vitaminu D

Provedení

Stiskem tlačítka při zapnutí si navolíte intenzitu světla, ve třech krocích. Nejnižší intenzita se doporučuje použít 60 minut (poté se přístroj sám vypne), střední 30 minut, nejvyšší intenzita světla 20 minut. Můžete samozřejmě méně – záleží, čeho chcete dosáhnout a záleží i na pocitu. 

Při používání máte otevřené oči, modré světlo svítí z přístroje zeshora.

Můžete při tom nosit i brýle nebo čočky. 

Balení obsahuje: přístroj, nabíjecí USB kabel (do PC) + USB koncovku (do sítě), pevný skořepinový obal, návod.

Parametry: přístroj váží pouze 51 gramů. Úroveň jasu: 500-1500 luxů. Vlnová délka: 468-570 nm (nanometrů).

Nabíjení: nabíjí se pomocí USB kabelu (z PC), jedno nabití vydrží cca na 5 hodin provozu.  

Doporučený čas

Pro nejlepší účinky se v neletních měsících (v našem podnebném pásmu) doporučuje používání každý den, minimálně 20 minut. Nicméně i pouhých 5-10 minut, zvláště po ránu, má celkem jednoznačný vliv například na zlepšení nálady a nárůst energie. 

Vývoj

Na vývoji se podíleli odborníci z oborů neurologie, fyziatrie a optiky. Vývoj probíhal v prestižní Liege University (Belgie). 

Klinické studie představily například tyto výsledky:

  • pokles deprese (index BDI) po prvním měsíci o 45%, po dalším druhém měsíci o dalších 18%.
  • zvýšení času spánku (u insomnie) o 18%, po prvním týdnu používání

Více info o světelné terapii: https://www.biofeedback-rhb.cz/ke-stazeni/